niedziela, 30 maja 2010

First

     Na początku miał być czysto kulinarny. Potem...potem się rozmyśliłam.I teraz, kiedy wpatruję się w kawałek czekoladowej babki ( jakby to ona miała mi powiedzieć co mam napisać ) też nie jestem pewna.  Myślę, że nie każdy powinien pisać o sobie. A na pewno nie ja :) Nie chcę wystukać regułki, nie chcę się też się za bardzo rozczulać, nie chcę pisać nieprawdy, ale chcę już zrobić ten pierwszy krok.
    Mam nadzieję, że będę systematyczna i sumiennie (niemal tak jak prace domowe ;D ) będę prezentować Wam wykorzystane przeze mnie przepisy i efekty Holgi i Fisheye'a. Nie spodziewam się szerszego kręgu zainteresowania, ten blog jest dla mnie. No, może trochę dla innych :)...
   Mam też nadzieję, że tyle wystarczy i na więcej poczekacie !


P.S. Na razie będę prezentować Wam zaległe wypieki, kiedy w końcu dorwę ten kabel USB, będę na bieżąco ;D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz