piątek, 23 lipca 2010

Girl with one eye


Znów znikam. Na dwa tygodnie.
Miałam ponarzekać na upał, ale właśnie usłyszałam krople stukające o mój parapet.
Nie wiem jak wy, ale ja nie wyobrażam sobie dnia bez jakiejkolwiek ukochanej piosenki.
U mnie te 'ukochane' zmieniają się z miesiąca na miesiąc.
Ale Kate Nash ubóstwiam od pierwszego....dźwięku ? :)
Obydwie płyty należą do moich ulubionych. Ale na pytanie jaką muzykę lubię nie potrafię odpowiedzieć. Bo ta, która jest ze mną zawsze, nie kwalifikuje się w żadne kryteria. Mam nawet indie rocka i punk'n rolla ! ;D
Ale kiedy już odsłuchałam wszystkie piosenki z 'My Best Friend Is You' zobaczyłam Florence And The Machine' w Machinie. Coś kiedyś zapamiętałam i zakodowałam. A słuchać zaczęłam z ciekawości. I wpadłam.
 A więc oprócz Kate Nash, Emiliany Torrini, Reginy Spektor, The Hives i The Drums na mojej liście pojawiła się Florence.

7 komentarzy:

  1. Płytę Florence "piłuję" już rok.
    "drumming song" i "cosmic girl"są moimi faworytami. Do pierwszej jest genialny teledysk- Florence wygląda z j a w i s k o w o a choreografia jest niesamowita

    pozdrawiam z Piernikowa,mimi

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Mimi,
    Ja 'piłuję' ją od niedawna, na początku byłam pewna, że faworyta w tym przypadku nie ma, ale po pewnym czasie wyłoniło się ich kilku : Falling, Dog Days Are Over... albo jednak nie ma faworyta :D Wszystkie przypadły mi do gustu. Teledyski również mogę oglądać i oglądać :) Miło spotkać (?, raczej przeczytać na swoim blogu), że ktoś słucha podobnej muzyki, bo w moim małym miasteczku i wśród rówieśników w tej kwestii jestem absolutnym odludkiem !

    OdpowiedzUsuń
  3. ha! to dobre- ja również "z prowincji" ale Florence znam dzięki audycji w Trójce (Atelier które niestety na okres wakacji zdjęto-oby wróciło we wrześniu). W ogóle-jeżeli lubisz takie klimaty to może metodą "po sznurku"(jak ja ) szukaj?
    wpisuję w lastfm "Florence" i patrzę co podobnego wyszuka.
    tak poznałam m.in. Bad for Lashes i Cat Power.

    Florence to trochę magii- przypomina mi w tej kwestii Tori Amos

    pozdrawiam z Piernikowa,mimi

    OdpowiedzUsuń
  4. Emilianę znam i lubię. reszty posłucham..

    OdpowiedzUsuń
  5. Kate Nash, Emiliana Torrini (moje odkrycie tego roku), Regina Spektor -> te dźwięki znam a resztę na pewno sobie przesłucham może znajdę jakieś ciekawe brzmienia (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimi,
    Metoda po sznurku też jest mi znana, praktycznie to główny sposób odkrywania nowych dźwięków ;D.

    OdpowiedzUsuń