czwartek, 30 czerwca 2011

She's Leaving Home and Blog

 Nadeszła ta wiekopomna chwila kiedy zniknę. Na dwa tygodnie. Taką mam nadzieję.
Są trzy opcje: 
  • wyjadę uśmiechnięta, szczęśliwa, ale lekko zaspana
  • spędzę te dwa tygodnie w domu, konkretniej w łóżku, użalając się nad sobą
  • pojadę wściekła, niezadowolona z własnego losu i takim tonie zostanę na całe dwa tygodnie
 Najbliżej jestem trzeciej opcji, najdalej drugiej, bo chyba nie potrafię sobie odmówić wakacji. 
Dlaczego tak pesymistycznie? Oprócz oczywistej kwestii, czyli tego, że pesymistką jestem ( a może raczej realistką ? ) jest i nauczka, których nienawidzę. 
Na nic mówienie, że takie jest życie, nikt nie powiedział, że będzie łatwo. Brr.
Będzie cudownie. Jesteście jakimiś zaklinaczami, napisaliście, że będzie dobrze i jest! ;)

Co do projektu:

Wielkie dzięki za wszystkie propozycje! Zawsze można na Was liczyć!


Żegnam się, ale nie wiem czy już oficjalnie. Pewnie jeszcze tu wpadnę ;).

13 komentarzy:

  1. Życzymy zatem udanych 2 tygodni, wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Baw się dobrze!
    Rozjaśniło się na blogu- bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi, hi moje też są :D

    Życzę optymistycznych wakacji :))

    OdpowiedzUsuń
  4. och nie, nie zdążyłam podac własnych propozycji, no trudno, życze powodzenia! i udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego wypoczywania :D cieszę się już na Twój powrót :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Lista jest genialna! I pomysl wspanialy. Mam nadzieje, ze wyjdzie :)
    Baw sie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za wszystkie miłe słowa. Mam ogromną nadzieję, że wszystko się ułoży. ;)

    M., niestety-mam już wszystko wypisane na karteczkach. Następnym razem, jeśli będzie, ok? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanych dni! I usmiechu :) ech, nie zdążyłam włączyć się w akcję, ale będę trzymac kciuki za możliwości! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piosenka cudna!
    Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, zostałaś nominowana do One Lovely Blog Award:

    http://toiowo-tosiakowo.blogspot.com/2011/07/tag-one-lovely-blog-award.html

    Zapraszam do zabawy :)

    Po powrocie czekam na zrobiony tag :)

    OdpowiedzUsuń